Sjuk

2012-12-18 @ 18:36:34 | Hanna • Allmänt | © DailyHorses 2013
Förlåt för den sämsta uppdateringen i världshistorien typ. Men har haft det så sjukt stressigt i helgen att jag helt enkelt inte haft en minut över till att ens tänka på bloggen. Och hela början på denna veckan har jag legat hemma och varit sjuk. Mått så galet illa och haf sjukt ont i magen, den här stressen är inte bra för mig alltså.
 
Men nu börjar jag iallafall bli lite bättre så ska försöka dra mig till skolan imorgon och lämna in de sista uppgifterna innan jullovet! Vad har hänt annars dessa två dagar? Jag har tittat på två säsonger av Onte Tree Hill, grymt bra. Men annars mest legar i soffan/sängen och tyckt synd om mig själv :P
Har inte lämnat huset sedan jag kom hem i söndagskväll, och då är det rätt illa ändå, för att vara mig.
 
Hoppas ni haft en bättre start på veckan än vad jag har haft!
 
Finaste Boy♥
 

Kommentarer
Postat av: Elin

Krya på dig!:)

2012-12-18 @ 21:10:29
URL: http://slowmotionphoto.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback