Sent ute

2012-12-21 @ 16:05:10 | Hanna • Allmänt | © DailyHorses 2013
Började dagen med skolavslutning vid 10.00, så underbart att det äntligen är jullov!
 
Så vad ska jag göra hela lovet, sova sova och sova? Om det vore så väl, haha. Jag kommer väl att tillbringa mesta delen i stallet precis som alltid när jag har lite ledig tid! Men även massa med familjen och vänner, det är det bästa som finns när det är jul!
 
På tal om julen, jag insåg idag att jag inte köpt en enda julklapp ännu i år.. great! Så efter skolan ringde jag min underbara vän Frida som hängde med mig på stan så att jag kunde köpa alla mina julklappar. Nu är nästan alla inhandlade och de som återstår överlämnar jag faktiskt till mamma, hon är bättre på det här än vad jag är.
För det absolut tråkigaste jag vet är att gå i klädaffärer, det är verkligen så sjukt tråkigt! Dock kom jag och Frida fram till att Charlies nog är den enda klädaffär vi kan gå i länge utan att tröttna, undra varför.. haha!
 
Men nu är typ alla julklappar klara iallafall så nu kan julen komma, så himla mysigt! ♥
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback