Plus och minus

2012-12-13 @ 13:44:00 | Rebecka • Allmänt | © DailyHorses 2013
+ Det mest uppenbara just nu skulle jag tro nämligen: snart är det jullov!
+ Facebook-sidan "Hästar finns inte". Den är fruktansvärt underhållande, haha!
+ Luciashowen i helgen! Är supertaggad för både voltigen och vårt nummer vi ska ha från hoppspecialen.
+ Bull får snösulor idag = kunna rida ut i snön!
+ Om bara två veckor åker jag till uuuunderbara USA på ett (förhoppningsvis) superroligt läger.
+ 2013 och alla tävlingar som kommer, längtar!
 
- Det ska bli 0-gradigt/plusgrader nästa vecka vilket kommer leda till slask. Usch!
- Vi har massor att göra i skolan. Två slutprov innan och mängder med prov/uppgifter efter jullovet.
- Att jag saknar att rida Kuhs och Sune så att det gör ont, mina fina ponnysar! ♥
- Facebook överlag, har tröttnat något enormt.
 
För en gångs skull är plusen fler än minusen men det beror ju alltid på vilket humör man är på när man skriver dem, haha. Blandade lite olika teman men detta är väl lite av det jag tänker på just nu!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback