Mys

2012-12-23 @ 16:50:01 | Rebecka • Vardag | © DailyHorses 2013

Allt är klart i stallet och jag väntar bara på skjutsen hem, så sitter och kollar på när Bull mumsar på sitt hö. Otroligt fascinerande! ;) Nej men alltid mysigt att umgås lite med bästa ponnyn såklart!

Dagen har gått åt att fixa det sista inför julafton imorgon (alltså köpa julklappar till mamma, som är den enda jag behöver köpa något till) så en lugn dag har det varit. Bull fick vila idag då jag kom hit ganska sent men imorgon blir det ridning, mysigt på självaste julafton. Eller ja det enda som är juligt för mig denna julafton är Kalle Anka! ;)

Imorgon blir det ju också ridning på JFK tillsammans med massa goa vänner! De ska få komma ut i skogen allihopa vilket jag tror de kommer uppskatta. Det blir en härlig julafton! :D

/ Rebecka


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback