Luciashowen

2012-12-19 @ 09:51:00 | Hanna • Allmänt | © DailyHorses 2013
Hur många av er vad på jfk och såg vår luciashow i söndagskväll?
 
Själv måste jag säga att det är den bästa show jag varit med och planerat och framförallt så var det den roligaste showen jag medverkat i. Jag har antagligen gjort bort mig för all framtid men vet ni vad? Jag bjuder på den, man måste våga ha roligt ibland också ;)
 
Hoppstaffeten på Boy, som ni såg film från igår, är jag nöjd med. Jag gick in med inställningen att jag skulle ha kul tillsammans med mina underbara lagkamrater, Boy, Frida och Miro. Och satan vad kul det var. Allting satt som en smäck och det var riktigt kul. Självklart tog jag och Frida hem segern med marginal, vad trodde ni eller? ;) haha

Även voltigen är jag riktigt nöjd med, trots att vi inte kunde programet och inte tränat på ett tag så satt alla grejerna och alla vågade verkligen göra allting. Jag gjorde en helt nygrej första gången på genrepet men det gick ju fint det också. Och frida som voltar av, knäppis! Och sen har vi ju becka som alltid ska vara värst och stå på händer, haha. Men vi hade väldigt roligt iallafall, både vi och mutje och det är det som räknas!
 
Men höjdpunkten på hela showen både enligt tittarna och vi som genomförde det måste ändå ha varit vår väldigt improviserade spex! Jag måste se till att få tag på en film på detta! Hade med riktigt klockrena saker som jag tror ni hade uppskattat. Ska försöka lösa filmen annars får jag helt enkelt förklara i ett annat inlägg :P
 
Barnen hade sitt tradiotinella lucia tåg och efter det tog vi i us med mest spontana beslutet någonsin och dansade loss till gangnam style och hade allmänt skitkul! ska försöka få även det på film åt er xD
 
Jag hade en skit kul dag helt enkelt med underbara vänner, hästar och jag gjorde bort mig för livet typ, men det var så värt det! xD hahahah
 
Söta mutje i ufotäcket ;)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback