Luciadagen

2012-12-13 @ 08:26:00 | Rebecka • Vardag | © DailyHorses 2013
Godmorgon på er! Luciadagen idag, 13 december och ända anledningen (typ) att detta är någon möjlig speciell dag är väl att det är ett halvår kvar tills jag fyller år igen. Så om ett halvår är jag 17 bast. Sjukt! Jag tillhör den sorten som inte längtar tills jag fyller 18. Vill helst vara 17 förevigt! ;)
 
Okej, vad händer idag då? Skola först såklart men inte en speciellt lång skoldag. Sedan till Bull direkt så ska han få sina fossingar fixade och broddar på. Kvällen består utan plugg, as usual, för imorgon gäller det, slutprov i Matte 2c. Wohoo! :(
 
Bäst jag drar mig till bussen nu, vi hörs såklart.
 

Kommentarer
Postat av: Sara

Haha orkar, vi är snart klara med 3c.. Varför ska vi stressa igenom allt? -.-

Svar: Några av mina klasskompisar (som är snäppet smartare haha) gjorde nyss slutprovet i matte 3c. Like what? De har liksom en kurs per termin.. Vi tar det lite mer chill i alla fall ;)
dailyhorses.blogg.se

2012-12-13 @ 15:29:06
URL: http://ungaryttarens.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback