Lovplannering

2012-12-28 @ 13:43:00 | Hanna • Allmänt | © DailyHorses 2013
Kom precis på att jullovet är alldeles för kort i år, det har precis börjat och är strax slut, inte bra alls! Så för att hinna med allting jag vill måste jag plannera. Ni vet ju att jag har massor att göra jämt och ständigt men det kräver sin plannering om det ska fungera. ;)
Ungefär såhär kommer iallafall resten av mitt lov att se ut:
 
Fredag: Jfk, rida ridskolehästar, träffa vänner
Lördag: Jfk och rida
Söndag: Jfk och rida
Måndag/Nyårsafton: Jfk och rida, middag med fina vänner och ut under kvällen/natten!
Tisdag: Inte ett smack ;)
Onsdag: Sjövik!
Torsdag: Sjövik
Fredag: Sjövik
Lördag/söndag: oplannerat än så länge ;)
 
På eftermiddarna ska jag även hinna med att träffa massa vänner jag inte hinner träffa annars! Samt massa andra småsaker som jag inte ens kommer på nu men jag lär väl komma på det så småning om. Det är lite av min specialite ;) haha
 

Kommentarer
Postat av: Erica

Jag gillar din veckoplanering!

2012-12-29 @ 09:05:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback