Lördag 8/12

2012-12-08 @ 13:57:19 | Rebecka • Vardag | © DailyHorses 2013
Min morgon har bestått av städning, men mitt rum ser fortfarande ut som tredje världskriget. Städa är inte så hemskt egentligen men när det kommer till mitt eget rum då suger det, haha.
 
Idag har jag inga speciella planer faktiskt. Kanske åker till Hööks eller Charlies för att leta efter någon "anti-bit-sak" (ja, som vi sa så är Bull expert på att bita sönder Fleches täcken, skitponnyn!) men vet inte om mamma har tid att skjutsa idag så vi får se hur det blir med det. Annars blir det matteplugg och även lite fix med bloggen. Känner att det bara är på helgen jag har ordentlig tid att fixa inlägg, så kan väl passa på att fixa tidsinställda inför veckan. Nästa vecka kommer bli stressig minst sagt!
 
Självklart ska jag till Bull och kanske ska testa att göra provisoriska snösulor som Josefin tipsat om. Har får ju riktiga snösulor senare i veckan men fram tills dess. Och brodda och fixa lite allmänt ska jag med göra, lugn lördag i stallet med andra ord!
 
Vad ska alla ni hitta på idag då? :)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback