Lång skoldag

2012-12-20 @ 16:45:36 | Hanna • Allmänt | © DailyHorses 2013
Klart att sista skoldagen för året skulle bli den längsta.. Haha men vad gör det när det är lov imorgon? :D
 
Har jobbat i raket fart idag för att få allting inlämnat i tid vilket jag mot alla ods lyckades med! Har lämnat in tre uppgifter och en komplementering och är färidg med skolarbetet för denna terminen! Happy face! Nu är det bara en termin kvar på detta elände, även kallat skola, för i sommar tar jag studenten!! SÅ awsome kommer det att bli!
 
Har för övrigt fixat flaket till studenten idag så nu är det bokat och klart, underbart! Nu saknas bara en fet ljudanläggning och ett pyntat flak, tagga studenten eller vad?? :D
 
Har även beställt... flygbiljetter under dagen! Resan till Irland är bokad och klar och vi åker den 10 februari 2013 och kommer hem igen exakt en månad senare. Kommer att bli galet spännande och jag är taggad till tusen!
 
Rörigt inlägg, I know, men det är lite av varje från min dag. Är förövrigt helt stallledig även idag så tänkte ta fram mina popcorn och sätta på ännu ett eller flera avsnitt av One Tree Hill, livet! ♥
 
Ahhh längtar!! ♥
 

Kommentarer
Postat av: Emelie

Att vi kommer äga på studenten :D <3

2012-12-20 @ 19:14:34
URL: http://emelievilhelmsson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback