Kyligt

2012-12-03 @ 08:07:50 | Hanna • Allmänt | © DailyHorses 2013

Brrr! Ja det vore ju synd att säga att det är varmt här i Jönköping! Har på mig tre lager ungefär men frös ändå när jag väntade på tåget innan. Men men jag ska inte klaga för jag tycker att det är urmysigt med snö och kylan. Jag måste bara ta på mig lite mer kläder imorgon så är mysfaktorn på topp sen! :D

Nu blir det praktik i ett iskallt stall, lagom taggad måste jag säga men thats life. Bara att jobba på och jobba sig varm så ska det nog gå fint det också ;)

Vi hörs senare i eftermiddag men glöm inte att titta in här igen vid 10.00 för då öppnas en ny lucka i vår julkalender! :)

/Hanna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback