Grym lång dag!

2012-12-29 @ 17:41:30 | Hanna • Allmänt | © DailyHorses 2013

Har varit på JFK sen halv 11 i morse och kom precis innanför dörren hemma, det blev alltså sju timmar nonstop i stallet. Jobbigt men kul var det. Ridit fem hästar varav tre stycken ute, en först ute och sedan inne och en sista trimmade jag inne.

Hade det inte varit för att vi måste brodda på och av hela tiden när vi rider ut hade det gått så himla mycket snabbare. Men eftersom dom går i så stora flockar lär hälften bara bli skadade om de går med brodd i hagen så det är bara att skruva i och ur som en galning :P

Imorgon är det minst fem hästar till som ska ridas, om vi inte får lite mer hjälp ofc ;) men det är bara kul att umgås med vänner, rida ut på pigga och glada hästar och spendera tid i stallet så jag klagar inte :)

Men nu ska jag dra mig till kusinerna en sväng, hoppas på att Frida kommer och bor här ikväll också. Det är bland det mysigaste som finns och sitta uppe och prata massa om ingenting med en underbar vän ❤️

Får se om jag hinner logga in på datan senare ikväll. Annars hörs vi imorgon! :)

/Hanna


Kommentarer
Postat av: Alice

Vilka hästar red du?

2012-12-29 @ 18:25:03
URL: http://ahorselover.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback