Godmorgon!

2012-12-05 @ 10:08:06 | Hanna • Allmänt | © DailyHorses 2013
Hej på er allaihopa!
 
Shit vad jag är trött idag, helt sjukt. Det är nog faktiskt det värsta med vintern, att det är så himla mörkt när man måste gå upp innan solen går upp och innan man hinner hem från skolan så är det lika mörkt igen.. Helt värdelöst om ni frågar mig för jag blir så himla trött av att aldrig kunna vara ute i dagsljus.
 
Men den underbara vintern, snön och julen väger upp mot det ändå faktiskt. Det är så himla myig att komma hem på kvällarna när det är mörkt ute, tända ljus och en brasa och sätta sig och titta på en bra film, det är livet det ;) 
 
Just nu sitter jag i skolan och har rast, faktiskt mysigt att titta ut och se snön falla. Det är helt sukt vad mycket snö vi har fått det senaste. men jag älskar´t!
Ska se om jag kanske kan rida ut och galoppera lite med flechen idag i skogen. Det är något utav det bästa som finns på vintern! Känner jag mig själv rätt lär det bli barbacka på ett termotäcke, haha ;)
 
Men nu är det dags att återgå till skoarbetet, engelska ska de bli, tjoho.....
 
 

Kommentarer
Postat av: Elin

Det bästa med vintern förutom julen måste ju ändå vara att det blir så himla fina bilder när man rider i snön!:D

2012-12-05 @ 15:02:05
URL: http://slowmotionphoto.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback