Galen gårdag

2012-12-17 @ 11:47:00 | Rebecka • Allmänt | © DailyHorses 2013
Herregud vad roligt jag har haft i helgen! Umgåtts med massa underbara vänner och vart i stallet mer än ett dygn i sträck. Sedan satt luciashowen som en smäck med ett underbart avslut där vi (jag, hela US och några till) dansade loss till Gagnam Style inför hela publiken! Galet roligt!
 
Var superstressad ett tag där i mitten då jag en timma innan det var dags för oss att ha vår hoppning på showen fick byta häst. Aspe gick inte ens över bommarna när vi skulle leda dem lite där inne för att vänja dem innan publiken kom och hon töntade sig jättemycket. Jag hade inte kommit över ett hinder när det dessutom skulle vara publik där så vi gjorde ett snabbt byte till Danny, en seg men otittig ponny. Han skötte sig prima och löste alla situationer trots att jag red flängigare än aldrig förr. Är nöjd över honom även om jag väldigt, väldigt gärna hade velat ha Aspe.
 
När vi kom ut från hoppningen var det ca. 15 min innan vi skulle in igen för att ha voltige på Mutje och på den tiden skulle jag byta om och köra igenom programmet lite snabbt. Men efter omständigheterna gick det ju bra som ni kunde se på filmen innan, förutom att jag glömde att jag skulle sitta kvar och köra handståendet haha. Det var galet stressat och vi kunde inte programmet ordentligt men annars gick det bättre än på träningarna till och med. Kolla på handståendet igen, galet vad bra det satt!
 
Idag är jag tröttade än tröttast och dessutom har jag nog åkt på någon smitta som mamma hade så jag har varit hemma och sovit lite nu på morgonen. Ska plugga den sista fysiken och bara ta det lugnt idag för jag har inte lust att vara sjuk imorgon när det är fysikprov. Halvrolig dag men behöver vila upp mig efter den fullspäckade men roliga helgen!
 
Vi har inga bilder från showen men jag såg att det var några som tog kort i alla fall under hoppningen, så om någon av er läser vår blogg får ni mer än gärna skicka dem till [email protected]!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback