Fredag

2012-12-07 @ 10:06:44 | Hanna • Allmänt | © DailyHorses 2013
Godmorgon på er allihopa!
 
Jag har precis haft idrott nu på morgonen, ett underbart sätt att starta dagen för att komma igång på. Big like!
 
Nu har jag en ganska kort men intensiv skoldag framför mig men inlämningar, planneringan av utomlandsresan och en debatt om det mest ointressanta ämnet jag kan tänka mig. Får väl se hur det går men det ska nog gå vägen ;)

Efter skolan blir det hem och sova någon timme innan jag ska dra mig till stallet. Sov nästan ingenting i natt så är grymt trött och risken för att jag somnar när som helst är inte helt liten.. Så det blir en tidig sänggång ikväll då jag börjar jobba vid 6 imonbitti också.. Tjoho!
 
Men nu är det dags att ta tag i dagens skolarbete, vi hörs senare! :)
 
Hoppning på bästa Boy ikväll också :D
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback