Fortfarande dålig

2012-12-19 @ 13:25:09 | Hanna • Allmänt | © DailyHorses 2013
Trodde verkligen att jag skulle kunna gå till skolan idag då jag tröttnat på att ligga hemma nu men inte det.. Har så galet ont i magen även om illamåendet nu har gått över. Magen typ krampar till och från, sjukt jobbigt och irriterande! Tur att jag inte har några måsten i form av flechen den här veckan iallafall.
 
Brukar få så himla dåligt samvete när jag är sjuk och inte kan åka upp och rida honom. Att han ska stå inne i sin box, som han i och för sig älskar, istället för att få komma ut och röra på sig. Nej usch och fy, tur att Sanna är hemma nu när jag är krasslig!
 
Men nu ska jag krypa ner i min säng igen och sätta på dagens avsnitt av julkalendernm mysteriet på greveholm. Hur bra är den inte eller? haha ja men på jul får man faktiskt titta på barnprogram varje dag utan att vara barnslig! ;)
 

Kommentarer
Postat av: Jossan

Sv: Tack, dsm! :D

2012-12-19 @ 19:20:05
URL: http://ljusdalsryttarna.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback