Dagens planer

2012-12-25 @ 08:35:00 | Hanna • Allmänt | © DailyHorses 2013
God morgon på er alla morgonpigga!
 
Själv är jag mer död än levande men det är smällar man får ta när man satt uppe hela natten istället för att sova! Under gårdagen firade vi jul med pappas släkt här hemma i Jönköping så idag och imorgon kommer jag att fira julen med mammas sida i Mariestad. Det blir ett himla åkande fram och tillbaka varje år men då är det när släkten intekan bo på ett och samma ställe :P
 
Har inte med mig datan till Mariestad så updaten kommer inte att vara på topp. har några tidsinställda som kommer att dyka upp här under dagen, men förutom det så blir det endast något mobilbloggs inlägg. Vill ju inte sitta och vara osocial när jag väl har chansen att träffa hela släkten ;)
 
Nu ska jag gå och tjata på pappa om att jag vill övningsköra till Mariestad, önska mig lycka till, det lär behövas :P hehe
 
Bästa uteritten igår! :D
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback