Christmas presents

2012-12-25 @ 18:34:00 | Rebecka • Allmänt | © DailyHorses 2013
Årets julklappar hjälpte till att göra gårdagen ännu bättre, om det ens var möjligt. Eller snarare en av presenterna om jag ska vara ärlig.. Jag är nämligen ägare till en alldeles egen Spooks-kavaj!Trodde aldrig i hela mitt liv att jag skulle få en - som jag skrev här häromdagen - men skrev med den på listan ändå eftersom jag väldigt gärna ville ha den. Och nu är den min! Dock fanns inte rätt färg och rätt storlek men det ska beställas och sedan har jag en marinblå Spooks-kavaj. Mums! :D
 
Så mina presenter var alltså:
- Spooks-kavaj
- Eskadron-huva
- Pannlampa
- Lite smågrejer till kameran
Och lite andra småprylar mest för att.
 
Fick inte så mycket men det förstår jag eftersom en kavaj inte precis är gratis. Är supernöjd verkligen och dessutom är det jättebra att jag har en pannlampa nu också så jag kan rida ut även själv när det är mörkt! Och huvan kommer matcha min tävlingsoutfit så att den blir tiptop! Glad Rebecka!
 
Har tyvärr inte tid att ta kort på grejerna nu men ni vet ju typ hur det ser ut. När kavajen kommit i rätt storlek och färg så lovar jag er bilder på den. Den som väntar på något gott... ;)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback