Beställningen som byttes

2012-12-11 @ 12:53:00 | Rebecka • Utrustning | © DailyHorses 2013
 
Något jag behövt länge är en vinterjacka att ha i stallet eftersom jag nu har gått runt i min vår/höst-jacka eftersom min beställning inte kommit. Det jag beställde var en sådan här Spooks-jacka men när den kom förra veckan visade det sig att den inte passade så fick dra mig till Charlies igår och leta upp en ny. Som tur var hittade jag denna ovan ganska snabbt och är supernöjd med den. Urmysig och snygg och luftig utan att bli kall eller att man ser ut som en michelin-gubbe. Likelike! :)
 
Införskaffade mig även lite andra nödvändigheter som hela vantar och mössa när jag var där så nu kommer jag inte frysa kan jag lova. Dessutom hämtar jag ut ett annat paket idag som innehåller en riktigt smarrig sak som jag köpte nyligen. Härligt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback