Att jag alltid lyckas...

2012-12-22 @ 23:41:29 | Hanna • Allmänt | © DailyHorses 2013
Jag och pappa låtsas bråkade lite innan, precis som man gjorde med sin pappa när man var typ 5, japp det gör vi fortfarande, jag är ju bara 18 right? ;) Haha. Men hur som helst så har det sedan jag varit fem år alltid slutat med att jag skadat mig, seriöst alltid. Så varför göra ett undantag idag? -.-
 
Jag skulle typ låtsas knäa honom och så gjorde han exakt samma sak samtidigt så vi drog ihop knäna i världens jävla fart mitt på knäskålen, gissa om det gjorde ont eller vad?! Men efter att ha legat med ispåse på det där jäkla knät så är det iallafall inte blått vilket är en väldig lättnad, det är bara svullen och jag kan inte riktigt stödja på det fullt ut..
 
Haha asså det kan ju bara vara jag som lyckas med en sån extremt klntig grej eller? För er som inte känner mig så väl ännu, jag är en mästare på att skada mig och har väl skadat typ det mesta som går. Men jag har under flera månader klarat mig riktigt bra nu, tills idag då när jag gjorde den klantigaste grejen i världshistorien och fick så satans ont att jag knappt kan gå :P Haha ja men välkommen till min värld mina vänner!
 
Nu gäller det helt enkelt att ha knät i högläge inatt och sedan hoppas på att det blir bättre tills imorgon! :p
 
Just högerknät har varit med ett antal gånger innan och gått sig ett par smällar så det är lite extra klent. Märkte innan idag att Becka lagt upp en bild när jag har lindat högerknä, det finns fler än en bild på det kan jag lova :P

Kommentarer
Postat av: Sofie

Så fin blogg! Härlig design som inte bara ska vara stilren utan med lite personlighet i! Måste också medge att jag skrattade lite när jag läste inlägget här ovanför haha! Känns nästan som mig ;)

2012-12-23 @ 00:24:29
URL: http://sofiejansson.blogg.se
Postat av: Ann

Men Hanna då... Vet inte hur många gånger du skadat knät och kommit och haltat, haha ;)

2012-12-23 @ 10:21:55
URL: http://annasolsson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback