15 december 2012

2012-12-15 @ 10:00:00 | Gemensamt • Allmänt | © DailyHorses 2013
 
 
Linnolsson.se - Hannas val
Detta var nog det mest självklara valet jag behövt göra någonsin i mitt liv tror jag ;) Linn är en tjej vars blogg jag inte följt mer än ett halvår ungefär men hon har en sådan power och inställning till livet att man inte kan låta bli att inspireras av henne. Hennes syn på livet och hennes skicklighet som bloggare är från en annan planet, har hitills aldrig hittat en annan blogg som kan mäta sig med hennes och jag lär inte hitta det heller. ;) Hon och hennes underbara ponny chagall som hon själv har utvecklat och tagit fram det bästa hos trots att hon hade de flesta emot sig. Sådant inspirerar mig. Nu har hon startat ett eget designföretag och checka in dom tävlingssetten, I´m in love!!
För er som inte läser Linns blogg, börja med det, det är en inspo boost att bara skriva in linnolsson.se numera! :)
 
 
 
Ussing.blogg.se - Rebeckas val
Eftersom Hanna valde linnolsson.se som är min absoluta favoritblogg och bloggerska så fick jag kika runt lite extra. Det var svårt med tillslut föll valet på Sara Ussings blogg. Det var en väldigt snygg och välgjord design, lite väl mycket vitt för min smak kanske men man koncentrerar sig mest på inläggen och bilderna vilket är jättebra. Det var lätt att förstå vad bloggen skulle handla om direkt vilket alltid är ett plus. Sara skriver bra och personligt och har väldigt fina bilder. Uppdateringen kunde dock varit bättre men hellre kvalitet framför kvantitet. Fin och bra blogg om Sara och hennes häst Zamiro som tävlar i hoppning tillsammans! :)
 
Plus poäng till ANNA som valde Dailyhorses.blogg.se till en av sina favoritbloggar! ;) ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback