Utvärdering pannband från Kyro

2012-08-09 @ 12:27:00 | Hanna • Utrustning | © DailyHorses 2013
Som ni vet så fick jag ju ett jätte fint pannband från Kyro av Becka när jag fyllde 18, och först nu kan jag ge er en riktigt utvärdering om det. Det är ju sjukt snyggt och passar väldigt bra på Flechen som är jätte fin i det. Dock är jag lite besviken på att det inte riktigt delar sig så som jag hade önskat. Jag hade önskat att den undre delen var lite längre än den övre så att det garanterat delade på sig som det är meningen att det ska göra, nu lägger delarna lätt ihop sig så att det ser ut som ett vanligt swarowski som är lite synd..
 
Men visst är det riktigt snyggt när det ligger som det gör på bilden nedan? Jag älskar det :D
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback