Utveckling

2012-08-08 @ 16:22:00 | Hanna • Fleche Gallant | © DailyHorses 2013
 Kollade på lite gamla bilder häromdagen och insåg hur extremt mycket jag har utvecklats sedan jag började rida Flechen för ca 2.5 år sedan. Flechen själv har hållt iprincip samma muskler och form på kroppen men man ser väldigt tydligt på hur jag rider, sitter, hållningen och ja typ allt med min ridning. Men framförallt tycker jag man ser hur extrem skillnaden är på hur jag rider Fleche. Jag tycker man ser väldigt tydligt på hur nöjd och avslappnad han är på den senare bilden jämfört med den första. Han bär upp sig själv mycket bättre och jobbar igenon ryggen och tar i bakifrån.
 
Vad tycker ni, visst har det hänt mycket på dessa nästan 2,5 år?
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback