This or that - Rebeckas svar

2012-08-28 @ 11:41:00 | Rebecka • Allmänt | © DailyHorses 2013
Ridhus/Ute
 
Ponny/Storhäst
 
Charlies/Hööks
Bättre utbud med grejer på Charlies än Hööks i Jönköping men gillar att det är billiga och snygga grejer på Hööks. På Charlies är det svindyrt!
 
Jfk/Sjövik
Har varit på Sjövik en gång när jag provred en ponny så har inte så mycket uppfattning om det. Men tror det är jättebra där såklart men får välja JFK eftersom jag varit där i mer än 8 år!
 
Hackamore/Vanligt bett
Har aldrig ridit på hackamore.
 
Spilta/box
 
Rida i skogen/rida på bana
Pass, beror på dag och häst.
 
Kingsland/hv polo
Älskar dock HV-Polo schabraken!
 
ridstövlar/chaps
 
havre/kraft
Jag skulle inte vilja ge Bull havre, han behöver inte bli piggare.. ;)
 
tävling/träning
Där ser man hur mycket arbetet har gjort, även om det är härligt med en bra träning också.
 
Hopptävling/dressyrtävling
 
Boy/Kuhs
 
Bing/Miro
 
Lolli/lucky
 
Ridskola/egen häst
Men man lär sig otroligt mycket på att få rida många olika hästar så jag håller kvar vid båda.
 
Blogga själv/läsa bloggar
Pass på denna med, beror på dag och om man är inspirerad eller inte.
 
Hanna och fleche/bull och Rebecka
Haha, vad är dethär för fråga? Får jag välja Hanna och Bull? ;)
 
100 unika läsare/100 följare på bloglovin
Om man har 100 följare på bloglovin så har du nog fler än 100 unika..
 
Kompisar/hästar
 
Mysig tur i skogen/Bra dressyrpass
 
Brun utrustning/Svart
Beror i och för sig på häst och Bull har svart men tycker brunt är sjukt fint.
 
Barbacka/Sadel
 
Med väst/Utan väst
 
Höga hinder/"Tittiga" hinder
 
Benskydd/Lindor
 
Rida/Vara i stallet
 
Hund/Katt
 
Kanin/Marsvin
 
Dressyr/Hoppning (Att tävla i)
 
Terräng(Hinder)/Uteritt
 
Ridhus/Paddock
Om det inte regnar, haha. 
 
Långfilm/TV
 
Laptop/Stationär
 
Radio/Spotify
 
Knappmobil/Touchmobil
Fast ibland saknar man gamla goda tiden med uppfällbara knappmobiler!
 
Landet/Stan
En gång i livet ska jag bo på landet och en gång i livet ska jag bo i New York, jag är både och!
 
 
Ica/Coop
Vi kör fortfarande på skämtet om att icas kött ligger på marken, haha!
 
Tåg/Buss
 
Vinter/Sommar
 
Höst/Vår
 
Snö/Inte snö (på vintern)
 
Kallt/Varmt
 
Julafton/Födelsedag
Mest för att min födelsedag är i början av sommaren, härlig tid!
 
Höstlov/Påsklov
 
Pasta/Spagetti
 
Jeans/Byxor

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback