Stockarna på Stampe

2012-08-25 @ 19:18:00 | Rebecka • Allmänt | © DailyHorses 2013
Red ju ut och hoppade stockarna med hoppspecialen igår som Hanna sa tidigare och jag fick en ponny som heter Stampe. Jag hade inte ridit honom på väldigt länge och tror aldrig jag hoppat honom (om jag inte glömt det och den chansen är ganska stor, haha) förut så var kanske lite skeptisk även om många sa att han var jätterolig att hoppa stockarna på.
 
Det gick superbra när vi hoppade och han taggade precis lagom mycket så man samtidigt kunde ändra i tempot. Hoppade alla stockar utan problem och det var verkligen jätteroligt. Riktigt cool ponny, Stampe och om han varit lite yngre (och inte varit så kinkig och rädd som han brukar vara) så hade han varit en perfekt fälttävlansponny. Blev positivt överraskad över hur roligt det var att rida honom och när han glatt hoppade varenda stock!
 
Stampe i sommarhagen i år!

Kommentarer
Postat av: Ella

Neej vad söt han var <3

2012-08-26 @ 10:31:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback