Sleepwalking

2012-08-17 @ 07:51:00 | Hanna • Allmänt | © DailyHorses 2013

Jag förstår inte att det kan vara möjligt att vara såhär himla trött. Gör inte mycket mer på dagarna nu än vad jag brukar göra, visst jag håller ju igång hela tiden men jag går och andra sidan och lägger mig mycket tidigare än jag brukar så jag tycker att det borde kompensera upp varandra lite, men icke!

Men det är bara att ta sig i kragen och genomföra dagens arbete, det är ju inte så farligt när man väl kommit igång, är mer orolig att jag skulle somna på bussen och inte komma av i tid, men det lär nog inte hända, hoppas jag!

Sista jobbdagen denna veckan, kommer sakna sjövik och alla härliga människor där så sjukt mycket när skolan börjar igen :(

/Hanna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback