Skola skola skola

2012-08-29 @ 13:53:00 | Hanna • Allmänt | © DailyHorses 2013
Galet trött på skolan, skönt med lite rast nu och vila hjärnan någar minuter ;)
 
Jobbar nog emd det tråkigaste ämnerna någonsin just nu, ekologi, kretslopp och arbetslivnaturbruk. Riktigt riktigt tråkigt måste jag säga att jag tycker att det är, men men det är bara att jobba på och få det överstökat så slipper jag det lite senare på terminen iallafall.
 
Jobbat lite med projektarbetet idag på förmiddagen och skalat av det lite då mina lärare tyckte att det blev lite väl stort. Jag klagar inte för det gör bara att det blir mer av det praktiska och roliga och mindre teoretiskt arbete ;)
Jag vet iallafall att mitt projektarbete kommer att bli så sjukt jävla bra och framför allt sjukt roligt!
 
Någon som jag gissa vad jag ska göra? ;) Gissar du rätt får du en länk! (Gäller inte de vänner som redan vet om detta, just so u know ;) )
 
Bara för att Fleche är bäst ;)

Kommentarer
Postat av: jag

rida? :)

2012-08-29 @ 19:14:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback