Seg skoldag

2012-08-31 @ 13:19:00 | Hanna • Allmänt | © DailyHorses 2013
Snart klar i skolan, endast 45 minuter kvar nu, ska bli riktigt skönt med en välförtjänt helg måste jag säga!
 
Blir eventuellt lite ändrade planer idag, kanske hänger med en kompis som ska träna för Erica idag till Sjövik en sväng innan jsg ska till Jfk och hoppa lite själv. Min kompis häst kan va lite jobbig o lasta ibland så kan vara bra att vara fler ibland. Men jag vet inte riktigt hur det blir riktigt än, det återstå att se!
 
Blir det så så blir det lite tjöt som vanligt på Sjövik och sedan direkt till Jfk för att hoppa i hoppspecialen.
 
Men har lite ärenden att hinna med på stan innan som jag måste hinna med, så vi får se hur det blir helt enkelt, jag håller er uppdaterade!
 
Hoppas att få hoppa på plutten idag♥
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback