Seg i kroppen

2012-08-16 @ 22:41:43 | Rebecka • Vardag | © DailyHorses 2013
Hej igen, tänkte bara informera er om att jag kommer ha träningsvärk i varenda liten muskel imorgon. Har totalt cyklat 2 mil i både uppförs och nerförsbackar, ridit en pigg Bull i SAMLAD (tro det eller ej, men fy sjutton vad jag fick jobba) galopp på en galoppbana, gjort mängder med höpåsar, gått med hästar till hagen och mockat en heldel boxar. Dessutom har jag lyckats laga min egen lunch, bara det är en bedrift.. ;)
 
Nej nu ska sluta klaga och ta och äta lite igen innan jag ska sova. Kommer vara behövligt för imorgon blir det upp på cykeln igen och sedan rida fyra hästar! Mer om det imorgon, godnatt!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback