Önskemål?

2012-08-17 @ 18:06:00 | Hanna • Allmänt | © DailyHorses 2013
Inne i en liten idé torka just nu. Känns inte som om jag har jätte mycket att skriva om på dagarna nu när jag inte har några av de "ordinära" hästarna i min vardag just nu, dvs Flechen, Sanni och Boy. Vet därför inte riktigt vad jag ska skriva om och kommer verkligen inte på något intressant just nu.
 
Har ni några förslag på vad ni vill läsa om? Ta chansen att få veta mina åsikter om någonting du verkligen vill läsa. Skriv era önskeinlägg här så får ni också en länk om jag väljer just ers önskeinlägg!
 

Kommentarer
Postat av: Tanja

Du kan skriva ett inlägg om din drömhäst! Hur skulle den vara osv :) Eller om några bra och dåliga minnen från hästvärlden? Typ topp fem bästa och värsta händelser (kan ju bli flera inlägg). Dröm-outfits till dig och hästarna är ju en annan grej om du orkar klippa ihop lite collage :))

2012-08-17 @ 18:17:38
URL: http://www.robotunicorn.se
Postat av: Sara

Skulle vara kul att läsa om din och Fleches historia från början :)

2012-08-17 @ 23:39:23
URL: http://tvaryttareenponny.blogg.se
Postat av: Elin

Din syn på fördomar mot olika raser?:)

2012-08-18 @ 00:17:54
URL: http://slowmotionphoto.blogg.se/
Postat av: Ellen

kan du inte skriva typ lite dina tankar o så om bloggen.. asså vart vill du komma med den o vad du tkr om o blogga! lite tankar så bara!

2012-08-19 @ 14:49:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback