Mycket gjort

2012-08-02 @ 20:38:15 | Rebecka • Vardag | © DailyHorses 2013
Har hunnit med mycket idag förutom just att blogga. Ska bli bättre på den biten, promise! Började som vanligt att få in alla ponnyer från hagen vid 8. Sedan var det dags att rida Bing som har sett lite knackig ut och vi skulle se om han haltade eller inte. Jag kände ingenting och Veronica såg inget heller så jag red lite i alla gångarter. Innan lunch hjälpte jag barnen lite med sina hästar och höpåsarna.
 
Lunch och sedan en runda i skogen på Kuhs. Snabbt på med transportskydden på Sune och iväg med honom till veterinären. Han har fortfarande 0,5 grads hälta vid böjprovet så nu blir det skritt på honom tills nästa återbesök om en månad. Det var lite blandade känslor efter det beskedet. Jag hade så gärna hört att veterinären inte kunde se någonting och att det bara var att sätta igång honom... När vi kom tillbaka var det bara att ställa om och upp på Bull för att träna för Veronica. Efter mycket kämpande blev han helt okej fin. Han är lite motvillig och vill inte riktigt jobba, han hade en sådan dag helt enkelt. Men han kom igång med bakdelen efter en stund! Umgicks med Hanna sedan, som var ALLDELES för länge sedan jag träffade. Vi tog det lugnt, tog en sväng till ponnyernas hage som de står i på nätterna. Härligt!
 

Kommentarer
Postat av: Elin

Fin bild!:D

2012-08-04 @ 16:41:45
URL: http://slowmotionphoto.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback