Klar för dagen

2012-08-15 @ 16:37:47 | Gemensamt • Allmänt | © DailyHorses 2013
På jobbet vill säga. Strax bär det av till jfk för möte och antagligen tjöt med lite underbara kompisar! Kommer nog  bli fint tror jag allt ;)
 
Jobbet idag gick väldigt bra iallafall, galet vad varmt det har varit idag! Riktigt riktigt skönt måste jag säga, har njutit i fulla drag hela dagen! Trimmat på tre riktigt fina hästar som alla skötte sig så himla bra! Trotts värmen och att de var lite sega i kropparna så skötte dom sig riktigt bra och jag är riktigt nöjd med passen.
Lever lite i en dröm och rider grymt fina hästar hela dagarna och umgås med underbara människor, går det ha det bättre? ;)
 
Irma, en av hästarna jag red idag och bästa Erica såklart ;)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback