Home sweet home!

2012-08-02 @ 22:00:47 | Hanna • Allmänt | © DailyHorses 2013
Som ni kanske anade i beckas förra inlägg, så är jag äntligen hemma igen!

Det första jag gjorde var att åka till stallet, stor skräll? ;) Mamma och pappa fick faktiskt släppa av mig i stallet innan de fick åka hem och lasta ur bilen :P Jag kunde verkligen inte vänta längre med att få se och vidröra en häst, bara andas in hästdoften var helt underbart! 
 
Att få hälsa på Sanni igen, herregud vad jag saknat henne, underbara älskade hästen♥ Och att få träffa alla underbara saknade vänner igen, finns inget bättre! Har saknat alla så sjukt mycket, Becka, Angelica, Linda och för att inte tala om Frida som kommer hem först imorgon men då ska vi tjata kan jag lova! :D
 
Helt underbart att vara hemma igen och jag kan inte mer än att vara glad över att bloggen nu kommer att updateras helt som vanligt igen! :D
 
Pussade även på älsklings Boy i hagen♥
 

Kommentarer
Postat av: Sara Carlsson

Sv: tack! :)
Tränset är köpt på Hööks, tyglarna är gamla och pannbandet ett swarovski

2012-08-02 @ 22:59:01
URL: http://carlssonpataket.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback