Hiss & Diss - stövlar

2012-08-29 @ 19:29:00 | Hiss & Diss | © DailyHorses 2013
Detta är inte första gången jag hissar och dissar stövlar men kände för att köra en till! ;)
 
Dagens hiss går till dessa De Niro-stövlar. Tycker faktiskt de är riktigt snygga även om de är lite utstickande, jag som brukar föredra enbart stilrent, men dessa gillar jag jättemycket! Har dock en känsla av att de är väldigt smala i skaftet och jag skulle antagligen aldrig får plats med mina XL-vader i dem, så de får bara vara en dröm.. ;) Någon som har dessa och vet hur de sitter på?
 
 
 
Och dissen då. Den går till "krokodilskinn"-ridstövlarna från Mountain Horse. Vet att det är många som gillar dem men jag kan verkligen inte se varför. Otroligt osmidigt med vita stövlar dessutom och.. nej de är verkligen inte något jag skulle vilja ha på fötterna. Tycker att de svarta eller de bruna är okej, jag skulle inte köpa dem men de ser ändå stilrena ut.
 

Kommentarer
Postat av: malin

var med tävla om ett eget designat iphone skal på min blogg! :)

2012-08-29 @ 22:08:55
URL: http://malinsjolander.com
Postat av: Majken-hästbloggare

jag gillar inte heller dom vita stövlarna, jag såg en på vår klubbs klubbmästerskap ha såna. Dom tog typ upp all uppmärksamhet.

2012-09-26 @ 15:25:14
Postat av: Majken-hästbloggare

ps! min och min kompis blogg heter geklychic.blogg.se

2012-09-26 @ 15:34:24
URL: http://geklychic.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback