Godmorgon, andas ut

2012-08-29 @ 08:31:00 | Rebecka • Vardag | © DailyHorses 2013
Det blev lite för mycket för min lilla hjärna igårkväll. Positiva besked och negativa besked plus början till en förkylning och känslan av att redan ligga efter i skolan efter en vecka. Men vi släpper det nu för idag är en ny dag!
 
Har enbart tre lektioner idag så ska nog överleva skoldagen trots förkylningen. Sedan blir det hem och plugga och sedan drar jag mig mot JFK för att rida en numera friskförklarad Sune! Åh, älskade ponny! Snälla mamma tar hand om Bull idag eftersom hon ändå inte kunde ta fredag som är hennes dag egentligen. Hon får pussa på honom åt mig idag helt enkelt. ;)
 
Utvärdering om träningen ligger på inställt, nu beger jag mig mot skolan!
 
 
Förresten, tack Hanna för allt beröm igår! Det behövdes! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback