Fullsmäckad dag

2012-08-07 @ 10:17:00 | Hanna • Vardag | © DailyHorses 2013
Godmorgon på er!
Ganska tidigt uppe även idag men det är det nog värt, tror jag. Även idag kommer jag att vara borta nästan hela dagen så hoppas verklgen att appen funkar bättre idag så ni kan få update från mig direkt under dagen!
 
Jag beger mig strax till jfk på min kära cykel, åh vad jag inte tycker om den.. Men men sånt är livet när man inte tagir tag i sitt körkort riktigt än! Om några timmar kommer Sanna och hämtar mig och vi beger oss sedan mot Nässjö för att hämta upp vår transport som har varit på lagning under en längre tid men nu ska den va fullt fungerbar igen hoppas vi ;)
 
Sedan åker jag tillbaka till jfk för lite ridning och även för att umgås med lite vänner!
 
Mysig dag för min del med härliga vänner hoppas ni får det minst lika bra så hörs vi under dagen!
 
Sanna och Fleche, mina favoriter :D
 

Kommentarer
Postat av: Elin

Mysig bild!:D

2012-08-12 @ 23:34:49
URL: http://slowmotionphoto.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback