Friskförklarad alltså

2012-08-30 @ 18:48:00 | Rebecka • Allmänt | © DailyHorses 2013
I tisdags blev Sune äntligen friskförklarad efter att ha varit halt sedan början av april. Nästan fem månader, det är helt sjukt länge. Jag började skritta en sväng igår och ska skritta imorgon också och på lördag och söndag sedan ska vi börja trava lite smått. Redan nästa vecka ska han börja gå lektioner. Visserligen bara i skritt och trav men jag är fortfarande väldigt skeptiskt till detta. Dels för att han inte gått något annat än skritt på hårt underlag och i en hage sedan april och dels för att det kommer vara på nybörjarlektionerna som inte galopperar ännu = obalanserade ryttare.
 
Om jag fått bestämma hade det sett annorlunda ut, helt klart, men nu är det ju inte jag som bestämmer utan vi får helt enkelt se vart detta leder. Bara han slipper ha ont så är jag nöjd!
 
Älskade skruttponny! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback