Div 2

2012-08-23 @ 18:26:00 | Rebecka • Allmänt | © DailyHorses 2013
Jag är med i division 2 laget i år också men förra året var det ju jag, Hanna, Frida och Elvira på "våra" ridskoleponnyer. Nu ska jag ha Bull och är i lag tillsammans med några andra privatryttare. Första omgången är på lördag och jag ska hoppa LD som förklass och sedan går lagklassen i LC. Hade egentligen tänkt börja tävla LB nu till hösten men det kanske var lika bra att ligga lite lågt nu efter det halvdanna resultatet på pay and jumpen. Efter division 2 är det iallafall LC och LB som gäller.
 
Någon av er som ska tävla division 2 nu i höst?
 
Dålig bild på bästa laget förra året! :)

Kommentarer
Postat av: Elin

Lycka till!:D

2012-08-23 @ 19:28:16
URL: http://slowmotionphoto.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback