Dålig update

2012-08-21 @ 19:20:00 | Gemensamt • Allmänt | © DailyHorses 2013
Sorry för kass update idag men mobilappen har inte velat fungera som den ska på hela dagen.. Är det bara jag som har problem med Blogg.se appen?
 
Var iallafall i skolan idag en snabbis, slutade efter lunch, väldigt soft första dag! Fick då skjuts ut till Bankeryd direkt där jag hjälpe Erica lite som var där och tränade med 3 hästar. Hästrna skötte sig fint, vädret var strålande och alla var glada och nöjda, riktig kanoneftermiddag!
Åkte med en sväng till Sjövik sedan och satt och snackade lite med alla där, rikigt skönt att bara sitta och slappa i solen!
 
Blev en snabbis till JFK innan jag åkte hem också men nu är det snart dags att dra ner på bio, ska se snabba Cash 2, hoppas den är lika bra som ettan :D
 
Samma bild som innan tyvärr den enda jag har.. måste verkligen bli bättre på att ta bilder!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback