Dagens planer

2012-08-23 @ 08:30:00 | Hanna • Allmänt | © DailyHorses 2013
Nu på morgonen är det skola som gäller som vanligt, tyvärr. Men är bara inne i skolan på förmiddagen idag, sedan beger jag mig ut till Erica och Sjövik för att disskutera vidare om mitt projektarbete som jag kommer att ha där ute! Detta projektarbetet kommer bli riktigt bra tror jag och med Ericas hjälp och allting kommer det bli riktigt riktigt bra. Kan inte bärga mig tills det kan börja dra igång på riktigt!
 
Så nu i eftermiddag blir det en del plannering och målsättninar och liknande för projektet, det kommer bli skit nice!
 
Bästa Erica som ger mig gryma möjligheter, bara att tacka och ta emot!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback