Ännu en underbar dag

2012-08-16 @ 19:09:11 | Hanna • Allmänt | © DailyHorses 2013
Har haft ännu en riktigt bra dag på Sjövik. Har vart riktigt varmt väder hela dagen och även om man var lite smått överhettad i ridshuset så är det alltid kul ändå! Lär mig något nytt varje dag och utvecklar ständigt min hästhantering och ridning Kunde inte ha hittat ett bättre sommarjobb!
 
Imorgon är sista dagen på Sjövik denna veckan, börjar skolan nästa vecka, snälla låt mig slippa, men ska nog åka ut till Sjövik på Måndag iallafall. Börjar ju inte förens på Tisdag, vill ta tillvara på alla tillfällen att vara där ute så mycket som möjligt! :D
 
Jag måsta ta nya bilder snarast!!

Kommentarer
Postat av: Emmy

hej, kan man kolla på jfk tröjor någon stans på internet?

Svar: ingen jag är ej engagerad på den klubben längre :)
dailyhorses.blogg.se

2012-08-16 @ 21:18:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback