Ännu en sen stallkväll

2012-08-23 @ 22:38:46 | Gemensamt • Allmänt | © DailyHorses 2013
Vet inte riktigt hur jag lyckas faktiskt men var inte hemma förens halv 10 idag också och då hade jag egentligen inte jätte mycket att göra.
 
Var ju ute hos Erica som ni vet, vi plannerade en hel del om mitt blivande projektarbete som kommer att ligga under hela det sista året på gymnasiet. (Herregud det är bara ett år kvar sedan är jag fri!) Projektet kommer att bli riktigt grymt, kan inte bli annat än så! :D
 
Blev kvar på sjövik ett tag och hjälpte Erica lite efter skoltiden, fixade stallet tittade när hon hoppade en häst och tjötade och fikade med härliga människor. Som det brukar vara ute på Sjövik med andra ord, riktigt nice.
 
Sen blev det usmöte på jfk, och åkte sedan vidare till Felchens stall där han står till vardags (han är ju fortfarande kvar ute på betet men kommer hem om nån vecka.) Blev en hel del tjöt även där med härliga människor.
Men nu är jag äntligen hemma och ska sätta på en riktigt bra film innan jag ska sova :)
 
Jag har en enorm bildbrist och måste verkligen ta nya bilder någon dag!!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback