21/08/12

2012-08-21 @ 08:56:00 | Rebecka • Bonte Peter | © DailyHorses 2013
Dagen börjar tidigare (bäst att vänja sig nu när skolan börjar imorgon) med bussresa till Bull. Idag blir det lite bomövningar med upphöjda bommar i trav som ligger lite extra nära varandra för att han verkligen måste gå på styrka och inte på fart. Struntar lite i formen eftersom det inte riktigt fungerat på senaste utan ska försöka ha samma tänk som jag hade på framridningen för pay and jumpen, att han ska lyssna bra på mina små hjälper både öka och minska. Dessutom ska jag försöka tänka lite extra på sitsen och handen!
 
Ikväll blir det lite blandad kompott. Träffa lite vänner, skritta Sune och fixa inför skoldagen imorgon. Just det, jag börjar ju inte förrän imorgon men antar att det är många som börjar idag eller ännu tidigare.
När börjar/började ni skolan?

Krullmulen.. ;)

Kommentarer
Postat av: Skool

Haha i Fredes ;)

2012-08-21 @ 18:55:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback