Torsdag

2012-04-05 @ 09:38:00 | Rebecka • Allmänt | © DailyHorses 2013
Dags för ännu en händelserik dag då. Börjar med att åka ner till Charlies med Bull för att testa sadeln och kanske en ny (lång story det där så orkar inte ta det här). Sedan hem igen och direkt till JFK för att ha voltigeträning. Åh som jag har längtat efter det igen, så otroligt taggad är jag!

Beroende på hur mycket ridning det blir på Charlies så kanske jag ska träna för Veronica på kvällen. Hon ska med och testa sadel men vet ju inte hur mycket och hur jobbig ridning det blir där så vi får se helt enkelt. Annars stannar jag hemma och pluggar, tränar och bloggar förståss. Idag har jag fixat lite tidsinställda så ni inte saknar mig.. ;)

Har ju inte så många bilder på Bull så ni får en på Sune-bäbis! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback