Stressig dag

2012-04-29 @ 08:13:00 | Hanna • Allmänt | © DailyHorses 2013
Kommer bli grymt stressigt att hinna med allting ensam idag. Börjar med att hämta upp Flechen på morgonkvisten och packa med allt jag behöver till honom. Sedan får han bo i Richies box medans jag fixar med de andra. Först ut är Sanni som ska hoppa 70 och 80. Lite lagom små klasser för att hon ska tycka det är roligt och enkelt.
Efter henne är det Siskos tur som ska hoppa 50 bara för att få lite rutin och kolla runt på allt.

Sedan stressa vidare till Flechen som ska hoppa 90 och 1m. Har ungefär 15 starter mellan Sisko och Flechen så får verkligen hoppas att jag hinner rida fram ordentligt...

Fullt ös som ni märker och utan hästskötare som det ser ut nu.. Vi märker väl hur det går!



Vill ha sommar och lov så jag kan sitta i gräset och titta på min älskade häst dagarna i ända, utan stress och utan press..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback