Sjövik idag

2012-04-02 @ 20:37:14 | Hanna • Allmänt | © DailyHorses 2013
Som jag skrev innan så var jag ute hos Erica Lantz idag och red lite. Galet vad jag har saknat att vara där ute på måndagarna och det var väldigt kul att komma ut igen! Blev ridning av två fina hästar idag och skötte sig lite blandat ;) Började med 5åringen Shagii som var lat och ville inte helt gå fram, la jag då på spö eller skänkel bockade hon istället. Intressant men roligt och lärorikt! Så fort hon gick fram ordentligt utan att tjura var hon jätte fin och kanon trevlig!
Nästa häst var den trevliga gentlemannen Architecht, en hingst född 04. Han är verklgien som en dröm att rida och jag är lite kär i denna coola häst måste jag säga! Han är som en dröm och rida och gör allt man ber honom om. Idag var han på riktigt bra humör och gjorde allt med glädje! Var lagom pigg och hade enn fint stöd och eftergift hela passet! Grymt fin häst som jag saknat att rida sedan jag slutade min praktik! Hade även turen att en tjej i stallet hade med sig kameran så det blev lite bilder på oss! Dem kommer så fort de är skickade till mig :D

image description
Så länge får ni stå ut med denna bilden på stjärnan i stallet idag :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback