Simning

2012-04-19 @ 13:12:00 | Rebecka • Allmänt | © DailyHorses 2013
Hade simning på idrottslektionen i tisdags (vad mycket jag pratar om mina idrottslektioner men de är faktiskt otroligt jobbiga, men roliga för det mesta) och jag trodde jag skulle dö. Vi skulle simma 500 meter på tid och jag tog ut mig totalt. Fick tiden 13.13 vilket jag inte vet om det är bra eller dåligt då jag inte vet vad jag ska jämföra med men blev helt slut. Har fortfarande ont i hela kroppen och höfterna speciell.

Ska träna för Veronica ikväll och måste använda sätet och benen otroligt mycket. Vet inte riktigt hur detta ska gå men det märker vi. Puh, snart kommer benen trilla av!

Gammal bild!


Kommentarer
Postat av: Elin

Haha vad jobbigt XD

2012-04-19 @ 17:28:47
URL: http://slowmotionphoto.blogg.se/
Postat av: Tanja

Håhå, på min tid simmade vi 1000 meter på tid. /gammal

2012-04-20 @ 16:56:55
URL: http://tnj-things.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback