Sen uppdatering

2012-04-14 @ 22:41:27 | Rebecka • Allmänt | © DailyHorses 2013
Har faktiskt suttit och pluggat endel ikväll och känner mig lite duktig. Klockan rann iväg så hann inte uppdatera tidigare.. Dagen har iallafall gått åt till shopping (som ni så innan), uteritt och plugg med endel småsaker därimellan. Imorgon blir det ännu mer plugg, bloggande och antagligen ännu en uteritt om vädret håller. Ska ta kort på sakerna jag köpte så ni får se dem och dessutom kommer sista delen i "få en bättre blogg" följetongen. Det och mycket mer att se fram emot imorgon alltså! ;)

Nu ska jag gå och lägga mig i tid för en gångs skull på en helg. Behöver många timmar imorgon, så hinner inte med att sova bort halva dagen som jag gjorde idag. Sov gott allihopa!

Random bild på sommartjocka ponnysar!


Kommentarer
Postat av: Alexandra

Jättefin blogg verkligen! Följa varandra med bloglovin? KRAM! :D

2012-04-14 @ 23:11:04
URL: http://typaleix.blogg.se/
Postat av: Wilma&klara

Nemen Dotten, vad tjock han äe :)

2012-04-15 @ 10:00:51
URL: http://siktaalltidhogreenhindret.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback