Onödigt

2012-04-12 @ 09:00:42 | Rebecka • Allmänt | © DailyHorses 2013
Glömde att jag hade sovmorgon till halv 10 idag så var i skolan en och en halv timme för tidigt. Hade kunnat sova mycket längre vilket jag verkligen hade behövt... Otroligt onödigt och irriterande!

Ska iallafall lägga in den nya headern alldeles strax, men bloggar mer när jag kommit hem från skolan. Ska träna för Veronica i kväll så åker inte upp till stallet förrän senare. I vanliga fall åker jag dit direkt från skolan men nu åker jag alltså hem några timmar först. Ska bli roligt att träna och nu när jag hittat knapparna på honom (efter mer än 2 månader) så kanske vi kan koncentrera oss lite mer på skolorna.. Vi får se! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback