Kvällen

2012-04-27 @ 12:45:18 | Hanna • Allmänt | © DailyHorses 2013
Idag ska jag faktiskt ta det lugnt hela kvällen och det ska bli så himla skönt! Inget stress och ingen press, det kan jag verklgien behöva! Jag har lovat att skriva startlistorna till klubbhoppnignen på Söndag så det ska jag göra och sedan är det hoppspecialen där jag ska hoppa Sanni inför klubbisen.

För många kanske detta låter som om jag kommer att ha en del att göra iallafall, men för mig är det såpass lite att jag kan slappna av och bara vara. Riktigt skönt ska det bli!

Jag vet inte riktigt varför men jg älskar verkligen denna bilden, min underbara lite skrott ponny♥



Kommentarer
Postat av: Anonym

brukar startlistorna komma upp på nätet?

om inte så vore de jätte bra om det gjorde det för de som inte kan ta sig till stallet nu i helgen!:)

2012-04-27 @ 14:00:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback