Klubbhoppning

2012-04-25 @ 16:00:15 | Hanna • Allmänt | © DailyHorses 2013
På söndag är det som vi sagt innan en klubbhoppning som jag självklart ska vara med på! Men eftersom Boy hoppade två klasser förra helgen får han vila denna helgen, iallafall från de högre klasserna, möjligt att man måste gå med någont ridskolebarn då det är endel hästar halta just nu..
Men Sanni ska iallafall få gå två klasser för man får inte bete sig som hon gjorde på den lokala sist! Nu ska hon hoppa så det skvätter om det kan jag lova ;) Hon får lulla runt i en 70cm först för att komma in i det och sedan en LD (80cm) efter det.

Men det är inte bara ponny som jag ska rida denna gången faktiskt. Jag ska även lotsa runt en av ridskolans storhästar, Sisko. Han har adlrig varit inne på en "hoppbana" innan så det ska bli kul att se hur han reagerar. Han ska bara få iprincip gå över 50 cm för att han ska få lite vana.

Och sedan ska lilla fina underbara Flechen få vara med och hoppa 90cm och 1m! Så fin som han var på träningen igår så är det absolut inga som helst problem om han bara lyssnar på mig. Min duktiga underbara häst♥

Som ni märker blir det en hel del att göra och jag hade väldigt gärna uppskattat lite hjälp från någon snäll själ från Jönköpings trakten? (A) Någon som är intresserad av att hjälpa mig samt fota lite, hör av er! :)

Jag älskar min lilla pålle så sjukt mycket♥



Kommentarer
Postat av: Ebba :D

Snygg design :D Har ni gjort den?

2012-04-25 @ 19:22:35
URL: http://northons.blogg.se/
Postat av: Ninni Palm

Gud vilken fin blogg! :D

2012-04-25 @ 19:52:41
URL: http://dellyn.blogg.se/
Postat av: Emma

När är det på söndag? :)

2012-04-25 @ 21:29:59
URL: http://xoffbeat.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback